BAPPABABABA BABAAA BABAAAA (asså som en fanfar)

Voila! Nu har det hänt! Jag har för första gången i mitt liv vaknat upp som en gammal hagga!
Vet ni vad? Än så länge känns det helt okej. Nu när jag är lastgammal kan jag liksom se fram emot att bli gammal och vis. Jag kanske till och med kan bli en sån där gumma som bor i skogen tillsammans med en get, en korp och ett gäng illrar/råttor/kaninisar. Där i min stuga hittar jag på knepiga gåtor och håller på med häxeri i smyg, alltid med min korp på axeln och en hemlig brygd i kittlen över elden.
Visst låter det sjukt bra? Annars kan jag alltid bli en arg gubbe med hatt och käpp, det är också rätt fint.

Nu när jag tänker på det så är det faktiskt ålrajt att bli gammal, för hur gammal jag än blir så får jag faktiskt alltid kela med mina gozedjurizar.


Det har jag bestämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0