En kväll i suddiga bilder

Ikväll var jag, pappa, Carin, Mackan och Helena Herb på konsert. Ungefär så här såg det ut...


Först åt vi middag på Sewito. Jag åt tortellini smockfull av hummerkött och täckt i guldig hummersås.


I gästboken hade ett pucko skrivit att det var otrevlig personal och att det var september. Ett dubbelt faktafel helt enkelt, så jag klottrade ner lite fakta istället.


Sen gick vi tvärs över gatan till Nalen där vi skulle se Keep Company...


Medans vi väntade tittade vi på alla fina lampor...


..och alla vackra färger.


Sen klev de äntligen upp på scenen!


Titiyo sportade den vackraste klänningen jag sett på länge...


...och Theodor Jensen var mest sprallig och toksöt som alltid.


Det bjöds på rysningar i hela kroppen...


...och kanske lite våta ögon.


Men framför allt framkallade låtarna sjukt mycket mysfaktor.


Helt plötsligt var det slut och scenen blev jobbigt tom. Helst hade jag tagit med mig bandet hem för lite sällskap och kvällsvisor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0