Ur arkivet

Alla är säkert fullt medvetna om att mitt liv är brutalt innehållslöst, därför ägnar jag nu den här natten (som så många andra) åt att bläddra lite i bloggarkivet. I virrvarret av gamla stavfel, sär skrivningar och fullständigt onödiga reflektioner, hittade jag inlägget "SLYTHERIN ÄR SÅ JÄVLA GAY". Det här stod i inlägget:

SLYTHERIN ÄR SÅ JÄVLA GAY.

Känns som att det var länge sedan jag påpekade detta övertydliga fakta. Slytherin kan suga min pung! Jag hat-hat-hatar Slytherin, en slytherinare särskilt, och hatar man en så kan man lika gärna passa på att fördömma hela släktet.


Inlägget fick mig att fnissa, fnysa och ge dåtids K.Gun en liten mental high five. Det känns skönt att jag så lätt, gärna och ofta är så oklokt klok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0