Kär i köp

Jag blev så himla glad när jag packade upp min väska imorse, för den var full av massa fina saker.
På ett sätt kanske lite dumma saker eftersom allt är blommigt, prickigt och färgglatt, och det är ju allmänt känt att jag aldrig klär mig i några andra färger än färgen svart och färgen beige. Det verkar helt enkelt som att det milda vädret i London tutat i mig att "det är ju typ vår" och "det är ju för fagerlund nästan sommar". Hmm.. egentligen spelar det ingen roll för TITTA VA FINT ALLT ÄR!


Mkt mkt fin väska i perfekt storlek. Den rymmer systemkamera, brillor, pengar, godis, smink, hårborste, näsdukar och kanske en kung eller två, även fast den är väldigt liten och nätt.


Hallå, titta vilken trevlig blus (den har jag på mig idag), fina prickar och mysig gräddbrun färg.


Här är en liten del av en playsuit, hela fastnade inte på bild, men ni kan se de trevliga prickarna...

Och de fin fina knapparna.


Gräddvit tunn klänning med en slags underklänninghistoria.

Läckert va?


Jag kan nog aldrig få för mycket rosringar.


Fakta.


Bästa köpet blev nog planetens snyggaste skor från Dr. Martens.


Med extra skosnören som man kan snöra på när man vill vara extra fin.


Näst bästa köpet är en vintagehatt från Bertie & Gertie, ynka 20 pund för den här skönheten.


Det är ju sjukt värt.


Hårband från Sunday Up Market. Jag ska visa sen hur man sätter upp håret med det.


Rosett <3


Hatt  <3


Body som smälter in med mina lakan <3


Töntigt fina underkläder <3


Åh <3
Nu måste jag rusa till jobbet!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Pluttan

Ååååh! Va snygga grejer du köpt! Vill också ha tack!

2011-02-07 @ 12:33:41
Postat av: Elinis

snyyyygga grejer som kommer passa på dig din snygga kvinna.

2011-02-07 @ 15:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0