Working 5 to 9

Hårt arbetande tjej vågar jag inte riktigt kalla mig själv när mina arbetstimmar är ynka fyra per dag, men jobbar det gör jag och hårdheten ligger för tillfället mest i att jag fortfarande hostar som en jävla idiot. Hostmedicinen med morfinet hjälper inte lika mycket som jag hoppats, det vaggar mig skönt till sömns nattetid men på dagarna förlamar det mig mer än det hjälper.

Ikväll ska jag skapa lagom musik och titta på lagom spännande skräptv. Lagom är allt min hjärna klarar av för tillfället och överansträngning är inte min favorithobby.

Imorgon är en ny dag. Vi får se om jag kan uträtta några stordåd då.


...and shitty jobs will never be fun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0