Själ till salu

Jag kan inte sova, för livet är så stort och mitt huvud är så litet för den mängden tankar kring svarslösa frågor. Det får mig att känna mig klaustrofobisk, även fast jag är i ett ödsligt landskap med ändlös horisont.

Det blev för mycket i natt och jag funderade på lösningar. Den bästa idén jag kom på var att jag skulle sälja min själ till djävulen, men jag visste inte riktigt hur det fungerar och vad det har för konsekvenser. Så jag googlade fram svaret!

De bästa svaren hittade jag på flashback där diverse satanister, nattmänniskor och bokmalar klottrat ner alla inputs om hur man skriver kontrakt med djävulen. En kille berättade om hur en man hade sålt sin själ på E-bay. En restaurang köpte den.

Någonstans efter den kommentaren blev jag påmind om att jag är dum i huvudet och måste ge upp mitt gogglemissbruk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0