Flugornas Herre... eller?

Hemma i min lägenhet pågår just nu ett vansinneskrig mellan mig och en miljard bananflugor. Jag har sanerat köket, sett till att inget som faller en bananfluga i smaken ligger framme och jag har slängt alla sopor. Ändå! Ändå finns de överallt! Jag blir galen! GALEN SA JAG! Mitt främsta vapen, bortsett från vinägerfällorna, är min fönsterputs men nu är den slut. Jag älskar alla djur och försöker mitt bästa att inte döda några levande varelser, inte ens små insekter, men jag visar ingen jävla nåd när det kommer till de här bevingade små äcklen från helvetet. DÖD! DÖD ÅT BANANKRYPEN!

Gargh, pufft, pust, frust...

Psychokiller de luxe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0