Lämnar Hogwarts bakom mig och åker cab mot nya äventyr

Med tanke på att det här egentligen är en Hogwartsblogg kan man tycka att det borde funnits lite mer hets kring sista filmen som hade premiär idag. Tyvärr har jag varit på tok för deprimerad över att vara så nära slutet att jag inte kunnat förmå mig till att ens skriva ner mina tankar om HP-deppen.

09.50 i morse mötte jag slutet och det var vackert. Så pass vackert att jag valde att dö en gång till klockan 18.15.

HP 7.2 var fantabulous och när jag kommer hem från Hultsfred ska jag leverera en redig analys.

Emma hämtar mig 07.30 imorgon bitti och om vi inte fegar ur på grund av översvämningsregn så kommer vi hem på söndag. Blogga lär jag inte göra där men om ni är galet nyfikna på vad som händer i festivalträsket kan ni följa mig på twitter där ni kan läsa allt om vad riktiga rockers har för sig.

KEMUN ROCK ON!

 
Nu ska jag titta lite snabbt på Christian the Lion och sedan tvärdäcka. Alarmet ringer 06.15.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0