Någon gång mellan 09:50 och 10:35


Vafan? Vart är jag?


Känner mig rädd, förvirrad och fortfarande full. Hur gick det här till?


Öl... det ante mig... men det måste varit något mer.


*Suck* vilken misär...


AHA! Igloos ROLIGA ölspel! Säkert ännu en medbrottsling till min bakfylla.


Oj..just ja... det var ju champagne...


Men vad är det här? Massa citroner?


Varför skulle vi äta citroner mitt i natten? Det är ju jättedumt, vem äte...om inte... NEJ! Snälla säg att vi inte..


NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!


Jag skrev ett brev till Matilda och Nisse, sen zombiegick jag till busshållsplatsen. Tur att jag hade tantklänning på mig. Man ser liksom mindre bakis ur då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0