HALLÅ! HALLÅ! HALLÅ! HALLÅ!

Helt plötsligt går allt väldigt fort. Helt plötsligt har jag med 90% säkerhet spikat mitt boende för mitt år i London och inflyttningsdatum förväntas bli 28/8.

Det är helt galet och väldigt plötsligt. Nu känns allt mer verkligt och overkligt på samma gång. Om bara några månader kommer jag sitta i vår trädgård och diskutera vilka blommor som klarar tidig höstfrost bäst med Henrik och Felicia. Sen kommer vi bråka om vilka affischer vi ska ha i vardagsrummet eftersom jag tycker det är absolut mycket vettigare att ha en Han Solo-poster än nån jävla poet från Kuba.

Tänk! Jag i ett litet hus! I London! Med H-dawg och Fellatio! FATTAR NI HUR AWESOME DET ÄR!

Nu är det bara att hoppas på att de sista bitarna faller på plats så vi verkligen får det här huset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0