Svårt att göra rätt, men vinna är ganska lätt.

Idag när jag slutade jobbet skulle jag åka till centrum för att ta passbilder i ett sånt där bås (you know). Slutar jobbet 16:00, 16:08 befinner jag mig i centrum och det här händer;

"Vad gör jag här?".

Tänker att jag säkert kommer på det ganska snart och lämnar bekymmersrynkan vid cyckelstället för att istället botanisera i Lidingö Centrums fantastiska butiksutbud. En timme senare kliade jag mig i huvudet och åkte hem med en axelryckning "jag är väl klar här då eller?".

För ungefär tio minuter sedan slog det mig vad jag egentligen skulle gjort i centrum.

Hatar när det händer.


Helt meningslös var inte mitt äventyr, för mitt i all förvirring hittade jag min absoluta favorit-bh:s trevliga kusin.
Den är ljuslila istället för rosa som favorit-bh:n d.ä. men är precis lika skön och sportade en fet lapp som det stod "REA" på.

Lätt att vinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0