Dedededededededebaser

Mycoplasma schmycoplasma, inte stoppade det mig från att ha en jättekul kväll igår. Vi var på Debaser Slussen ända från halv tio till nästan stängning och jag var nästan jättepeppig. Efter tre timmars odrickande bestämde jag mig för att jag fick lov att ta ett glas rödvin som belöning för att jag inte blivit aspackad trots den suktande och rockiga barmiljön. Jag dansade, dansade, dansade, mer än jag gjort på länge och jisses var det befriande att vakna upp nu på morgonen och inte vara det minsta bakfull.

Gutti spelade HÅRDrock i lilla baren

Laserpistolerna spelade musik som var perfekt att vertikalskedas till

De hade fem gitarrister och var tio man på scen

Emma var min sked- och danspartner hela kvällen. Oh boy, va jag gillar henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0