Det är inte bara söndag, det är vår också!

Idag blev det vår, för jag har visst premiärcyklat.

Det var vackert, härligt och ganska jobbigt. Mina innerlårsmuskler och mycoplasmalungor fick jobba på riktigt bra för att inte övertyga resten av kroppen att strejka och återgå till den behagliga vinterdvalan den legat i.
Cykelturen tog mig hem till pappa där jag meckat med moppen (jag vet, jag har en sån) och mountainbiken (jag vet, jag har en sån) i solen. Efter någon timmes wax on, wax off hojjade jag hemåt igen som värsta barnviseidyllen med rosor på kinden och solsken i blick för att slå mig ner i min favoritstol med en stor portion gryta och en liten sovande katt i mitt knä.

Visst blev det vår?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0