Packhysteri del 1

Trots min enorma vishet är jag fantastiskt korkad. Mest för att jag tänkte att jag skulle komma billigt undan när jag bokade min biljett med Ryanair, men nu kom jag på att jag inte kan leva utan en gitarr (helt plötsligt) så jag var ju bara tvungen att betala 400 spänn extra för att undvika en plågsam död orsakad av separationsångest från en gitarr jag aldrig spelar på. Nu har jag ju lyckats betala lika mycket för mitt så kallade smarta drag som jag skulle betalat om jag bara köpt en jävla biljett med SAS. Då hade jag kunnat ta med mig gitarren och 20 kilo bagage "helt gratis".

Nu toksvettas jag över vad jag ska låta bli att ta med mig eftersom väskan bara får innehålla ynka 15 kilo. *Suck* 15 kilo... Hur ska jag kunna välkomna våren i London och Paris utan sju par skor?

Fyfan för att packa praktiskt.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0