Rêves de Paris

Bonjour!
Igår bestämde jag mig för att åka till Paris när jag är klar i England. Det känns helt fantastiskt och jättekul. Nu måste jag bara bestämma mig för om jag ska åka till Toscana efter Paris eller om jag ska åka hem till Sverige (eller stanna kvar i Frankrike?).
Nu äter jag sen frukost och låtsas som att jag lever något slags lyxliv med färska jordgubbar, avokado och mangojuice. Nej det är inte min ekande plånbok som stått för kalaset, det var min snälla mamma som hade kikat in i mitt kylskåp när hon tog hand om hunden i fredags. Hon trodde att jag skämtade när jag sa att jag levt på pasta med ketchup i två veckor, och när insåg att det faktiskt var sant köpte hon en påse med färska delikatessgrönsaker. Hon var ganska säker på att jag skulle få skörbjugg om jag inte åt lite frukt och grönt.

Lätt att vinna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0