Suddigare bildsaga från suddigare lördag

Igår kväll spexade jag loss till tusen med specialeffekterna på min jahaduharinteiphone-telefon. Resultatet blev ännu suddigare bilder än vanligt. Jag tror jag ska sluta låtsas att min HTC är lika bra/cool som en iphone.

Malin hade lagat god mat och såg väldigt söt ut hela kvällen.

Maria fick en försenad julklappspingvin som egentligen är en påse.

Jag drack BARA EN ÖL, för jag hade blött näsblod tre gånger tidigare på dagen.

Rasmus var ensam kille bland 10 tjejer.

Han hjälpte mig planera min schyssta Harry Potter tatuering som jag ska göra efter sommaren.

Rebecca var där.

Sen gick jag på toa och läste en fin kaninsaga som satt på väggen.

Den har Malin haft ända sen vi var skitsmå.

Gimli kom dit och var på riktigt partyhumör.

Och syrran fick en alldeles egen retro specialeffekt på sin bild.

Sen gick jag hem och gullade med hunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0