Vad ska jag bli när jag blir stor?

Dags för den årliga omröstningen om vad jag ska bli när jag blir stor. Snart måste jag skicka in min anmälan och som vanligt är jag galet clueless vad det gäller min framtid.

Än så länge i min utbildningskorg ligger "litterär kommunikation", "Arkeologi", "Genusvetenskap", "Gymnasielärare med ingång engelska" och potentiell fotoutbildning i Santa Barbara.

Alla förslag och tips är välkomna. Om två veckor måste jag ha bestämt mig.


"Egan, what do you think I should be when I grow up?"
"Ehrm... AN OCTUPUS!"

Kommentarer
Postat av: G

Asså du ska ju bli rockstjärna, det har vi ju redan bestämt.



/En av dina två managers

2011-03-25 @ 18:47:53
URL: http://sunchicken.tumblr.com
Postat av: Mamma

Vännen, skriva, spela och sjunga många talanger likt en bläckfisks många armar :-) smart kille Egan!

Massa Puss Mamma

2011-03-26 @ 19:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0