Äventyret fortsätter

Nu lämnar jag London igen. Det här är sista gången jag lämnar London som turist, för nästa gång jag landar kommer det vara mitt nya hem. Det är med skräckblandad fötjusning jag leker med den tanken och även fast jag fick beskedet av skolan för flera dagar sedan har jag fortfarande inte förstått att det är sant.

Jag vill inte åka. Jag vill inte, men väskan är packad, biljetten ligger i fickan och lite ledsen i magen är jag över att lämna Felicia. Det är dags att säga hej då till London och öppna famnen för Paris. Tänk! En hel vecka i Paris som bara är till för skoj och rock. Det är faktiskt hur fantastiskt som helst, och tänk att få bo med Mimmi en hel vecka, bara det är ju rena rama lottovinsten!

Hej då London, bon jour Paris!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Njut av våren i Paris! ses om en vecka ;-)

2011-05-02 @ 20:48:51
Postat av: Mamma

Njut av våren i Paris;-)

2011-05-02 @ 20:50:04
Postat av: Blixten

Vet du, när jag tänker på att du ska flytta blir jag alldeles ledsen i ögat. Sen känner jag mig som en dålig kompis som inte är supermörchglad för din skull. Sen kommer jag på att jag kan hälsa på dig mest hela tiden eftersom Ryanair är megabilligt och att du kommer trivas som fisken i vattnet och vara lycklig och bo lite närmare Harry P. Då känns det lite bättre.

2011-05-03 @ 18:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0