Fredagsmyspremiär

Första svenniga fredagsmyset på vad som känns som en mindre evighet hölls ikväll nere hos syrran. Vi hyrde Fyra År Till, köpte kinderägg och lagom mycket smågodis. Filmen hade lite klumpig dialog men den var väldigt kul och sprängfylld av de finaste kärlekskänslorna, godiset var gott och Helena fick en tuff dinosaurie i sitt kinderägg medans jag fick något nedrans jävla pusselskit.

Klockan har paserat tolv och jag har därmed klarat av fredag den 13:e helt smärtfritt. Allt gick bra på jobbet, fredagsmyset var toppen och nu tänkte jag sova som ett litet lamm (eller sover lamm bra? Jag vet inte.. jag kanske borde sova lika bra som en lugn ko, eller en fet katt istället).

Hörni! Jag älskar verkligen mitt nya jobb (än så länge). Imorgon ska jag åka in till stan för att uppdatera jobbgarderoben, dags att ta fröken-looken på allvar.

Tchüss


Bästa är att alla barn säger så söta saker och att alla kallar mig fröken, eller snarare "fjöken".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0