Hangover Superstars

Igår blev jag fjortisfull och betedde mig nästan illa, men mest hade jag väldigt kul och skrattade väldigt mycket tillsammans med vänner från förr. Strax efter två tittade jag i kors när jag försökte möta människors blick och trillade istället genom stan till det tredje närmaste cola-/fyllekäkstationen. Där glömde jag bort att jag hatar kött och 20 kronor fattigare men en cheeseburgare och en cola rikare tog jag nattbussen hem med halva Lidingö.

Nu är jag bakfull som ett djur men Helena hämtar mig om en och en halv timme för att rulla mig vidare till nästa fest.

Vissa saker ändras aldrig.


Vi ska på middag hos Emma och sedan födelsedagsfest hemma hos Alexandra. Jag har nu en timme på mig att förvandla mig från något som ser ut att ha legat i en container i sex veckor till fabulous dancing queen. Det går nog bra, med lite hederligt slusk-fusk och en väldigt massa smink ska jag lyckas. I am a superstar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0