Min pappa kom från Kalmar

Wengapo peeps!

Min pappa kommer inte alls från Kalmar, jag lyssnar bara på Raymond & Maria och ministudsar lite i min säng, så där som de flesta gör när de lyssnar på klapp-pop.

Jag är galet rastlös efter två dagars isolering i lägenheten så det är verkligen tur att jag börjar på mitt nya jobb imorgon. Det känns kul, lite spännande och framför allt väldigt tryggt att ha ett heltidsjobb som kan betala sommarens alla kuligheter. Eftersom det är en förskola får jag inte skriva om den på bloggen (arga föräldrar, olagligt, etc. etc.) men jag kan berätta att jag ska jobba 8-16 måndag-fredag fram till midsommar och jag får säkert säga att det verkar vara en väldigt mysig skola.

Nu ska jag försöka låta bli att titta på LOTR och sova ut istället.


Btw: ALLA ÄLSKAR DJURISAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0