Och jag ska bara drömma om Harvey

Vet ni, gårdagens krispighet besegrade mig totalt ikväll och efter middagen kändes Telefonplan på tok för långt borta för en trött b-rud som mig själv. Jag nöjde mig helt enkelt med mat, charader och väldigt trevligt sällskap. Nu har jag knarkat två timmar av Sabrina Tonårshäxan och hoppas på att drömma en pussdröm om Harvey. Han är ju faktiskt en 90-talshunk.


Har ni förresten tänkt på att min syster är galet snygg? Det har jag. Apläcker trots det tveksamma suget i blicken som mer hör hemma på en lack-och-lädrig profilbild på Helgon. Äh jag ångrar mig! Suget i blicken är ju kanon!

Men stureplansplutet är lite väl Helena från 2005. Kommer ni ihåg det? Att hon var stekare innan hon blev lajvare och rockabilly-tjej? Inte? Den här bilden kanske fräschar upp minnet. Say hello to Laroy-Helena.


Jo du Helena, jag har inte glömt tiden då de strassade chanelörhängena aldrig lämnade din örsnibb och ett paket menthol alltid simmade omkring i botten av din piratkopierade Dior-väska. I julklapp önskade du dig Ebba von Sydows "Ebbas stil" och sommaren på Kos var du kär i en kille med backslick. Åh, Laroy-Helena... jag saknar dig inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0