Läskeblaskdags (säg det fem gånger på raken om du törs)

I England har de fortfarande cola light med limesmak, semesterläsken no:2 (no:1 är citron-Fanta, oj va gott och finns bara på semesterorter). Något som är irriterande är att den nästan bara säljs i megastora flaskor och eftersom det är så himla gott och smakar semester dricker jag nästan alltid upp hela på en gång. Det har jag gjort nu och är kissnödig precis hela tiden.

Lite jobbigt, men sjukt värt. Dessutom håller det mig alert och jag kanske faktiskt lyckas skriva en låt innan läggdags. Läggdags var visserligen en halvtimme sen, men 2 liter läsk tänjer lite på vardagsreglerna.

Jag kan twittra när jag går och lägger mig så kan vi se exakt hur lång tid det tar för 2 liter koffeinrik läsk att ta sig ur mitt system.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0