Nytt på dödsfronten

Idag var min skoldag 13 timmar lång och fram tills nu har jag panikskrivit en låt. Bluäh, jag hatar när klockan är kvart i sent och det enda jag vill göra är att sova eller jobba effektivt, men det enda jag lyckas med är att trcka på shift tangenten tillräckligt många gåner för att få upp den där lilla rutan som frågar om man vill aktivera tröga tangenter. Eller nej, så dålig är jag inte. Jag har faktiskt skrollat lite upp och ner utan att fokusera blicken på någonting.

Något att se fram emot är att åka till Nantwich imorgon. Mitt tåg går två (tre? fyra? hmm..borde kanske kolla upp det) vilket betyder att jag måste skolka lite grann, men jag hinner med de viktigaste lektionerna och lite måste man väl offra för kuligheten kul?

Nu ska jag skriva klart den här jävla låten om fucking jävla Sverige och ta en nattmacka innan jag tvärdör.


Jag kommer hem från Nantwich på söndag, så tills dess kan ni ju följa mig på Twitter eller via telepati.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0