Ang äkta kärlek

Jag vet inte om det beror på att det är mörkare om nätterna, kallare om dagarna eller om jag bara börjar bli lite galnare än jag redan är, men jag har drömt väldigt märkliga drömmar de senaste två veckorna. Drömmer gör jag ofta och tokigt, men de här drömmarna har varit av den där sorten när de känns så verkliga att dagen efter kan jag nästan tänka "åh när det här hände" i säkert någon minut innan jag kommer på att det var en dröm.

I torsdags hade jag den absolut bästa drömmen. Jag drömde att det var min födelsedag och att Helena och Helena överraskade mig här i London. Helena Herb gav mig en alldeles ny MacBook "du behöver faktiskt en sån, och jag vet att du aldrig kommer köpa en själv" jag tokdog av lycka och tänkte "pffju va skönt nu behöver jag bara köpa Logic". Sen några timmar senare kom Helena CW med sin present, en väldigt stor låda, och när jag öppnade den hittade jag två små lurviga kaninisar som var ungefär det sötaste jag sett. "Jag visste hur gärna du ville ha en liten kanin...så jag köpte två" sa hon medans jag kliade den gråa kaninen bakom ena örat.

Tänk att jag har världens bästa kompisar som är precis lika bäst i verkligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0