Jag tog en tur i en tidsmaskin

Om jag inte redan berättat det så har jag blivit sexton igen. Det började med att jag och Adela blev kompisar och insåg att vi har precis samma humor, gillar samma typ av mat och gillar samma typ av killar (och med samma typ av killar menar jag mest hunk-läraren). De senaste två veckorna har vi spenderat åt att skämta med snuskiga skämt och fnissa helt hysteriskt. Jag lovar, det känns precis som att vara sexton!

Tyvärr tror jag inte alla uppskattar vår fantastiskhet lika mycket som vi gör och det kanske just därför det är tur att vi alltid sitter bredvid varandra.

Making friends everyone. Making friends.


Precis så här är det i skolan, på rasterna, efter skolan och på helgerna. Allra mest på lektionerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0