My head goes BOOM BOOM BOOM

Aye caramba! Vilken fest det blev igår! Vi hade tequila-efterfest hos min klasskompisar där vi firade vår mitt-i-veckan-lördag. Jag betalar för det nu med en redig bakfylla och en öm rygg efter att ha sovit på ett stenhårt golv, men det är väl meningen att man ska må dåligt på mitt-i-veckan-söndagar? Jag tror det. Nu; macka och plugg, imorgon har jag min första deadline.

 
Det hade kunnat vara värre. Jag måste tänka så för att inte känna mig lika självmordsbenägen. Det hade kunnat vara värre.


Kommentarer
Postat av: Mel Gibson Les Paul

det ante mig...

2011-10-05 @ 15:26:38
Postat av: Katarina

Lätt att vara rockig! Svårt att vara pigg!

2011-10-05 @ 17:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0