Lite fattigare, mycket rockigare.

Jag var precis nere på vår lokala HMV-affär och köpte mig ett par nya hörlurar. Jag var där i över 40 minuter och provade olika modeller, märken, prisklasser och färger. Stackars killen som hjälpte mig fick springa ner på lagret säkert sju gånger för att hitta något som passade. Jag har verkligen inte råd med den här typen av inköp men Londons tunnelbana är så högljudd att det behövs bra hörlurar för att ens kunna höra musiken.

Det slutade med att jag kom ut från affären med ett par überbra JVC-hörlurar för en månads matbudget.

Jag tänkte att det ändå måste vara sjukt värt. Jag får mata mig med fet musik istället för mat. Kanske århundradets rockigaste diet.


JVC Carbon Diaphragm för 40 pund plus en försäkring för 4 pund. Egentligen inte alls särskilt dyrt, speciellt inte när försäkringen lovar ett nytt par även om de går sönder pga något så dumt som att sätta sig på dem.

Min dröm är att kunna köpa ett par hörlurar från Dr. Dre-kollektionen. Jävlar vilket bra ljud det var i dem! Det var som sex för öronen. Tips för alla som vill köpa skitdyra presenter till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0