Två förfester och en gråtfest

Hej, jag gick på ACE för första gången på evigheter och drabbades såklart av ACE-sjukan. Sjukdommen triggas av indiehits som spelas på raken, den senare bättre än den innan hela tiden, och du vet att du är drabbad när du inte kan sluta tokdansa som om du vore ett 16-årigt popsnöre igen.

Tyvärr blev jag allergisk mot all fuskrök på dansgolvet och var tvungen att åka hem, men det var nog bara tur, annars hade jag säkert stukat foten eller hånglat med en 94:a. Dessutom ska jag på fest imorgon, och då gäller det att vara fit. Det är ju trots allt min sista utekväll med mina Hogwartspolare.


På klubben överöste Matilda och Molly mig med massa kärleksord om saknad och om att älska så jag grät inför alla människor.

Två gånger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0