Nervös? Nej! Jag bara går fram och tillbaka i rummet för att det är kul.

Festpeppen har redan börjat i mitt chateu! Om bara tre timmar åker jag iväg på mitt första Institute-kalas, en lärarkonsert i Camden. I min mage håller ungefär en miljon fjärilar på att kläckas och ur mitt iTunes-bibliotek spelas den allra rockigaste musiken. Håret är tvättat, naglarna är svartmålade och kläderna för kvällen hänger prydligt på min sovrumsdörr.

Jävlar vad jag är nervös. Jag måste nog ta en grogg innan jag åker, för nervernas skull alltså.


Bildsökning Jävlar i helvete jag är så jävla nervös på Google. Kul att det kom upp en bild på mig själv. Jag misstänker att den här är från ett blogginlägg om nerver inför resan till Berlin jag och tjejerna gjorde våren 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0