Framtidsmänniskan K.Gun

Just nu befinner jag mig på fjantigt hög höjd i ett fjantigt trångt säte med en granne som inte förstår det där med att det går ett osynligt elstängsel precis på mitten av det delade armstödet. Det finns en särskild plats på helvetestrappan för personer som inte respekterar det stängslet. Just saying. MEN! Hur coolt är det inte att surfa från planet? Delen av mig som är sådär svinrädd för att flyga säger mest "Men hallå! Är det här verkligen säkert!?!?!?!" men vafan, jag får ju kolla facebook och Tumblr på 10 000 meters höjd. Det är väl värt att crasha för om något (peppar peppar, alltså hallå skämt, verkligen skämt)?
Om resten går väl landar jag om lite mindre än en timme. Jag längtar efter att åka bil genom stan och verkligen känna att jag är i Stockholm. Stockholm, min allra finaste stad, mitt allra bästa hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0