Game of Thrones

Hej, jo jag lever. Tror jag. Jag vet inte.
Igår upptäckte jag att Game of Thrones är kanske världens bästa serie. Det tog mig ungefär tio minuter av första avsnittet att inse att jag missat världens grej och jag kunde inte sluta titta förrän jag sett hela första säsongen. Ikväll såg jag de två första avsnitten på säsong två och det enda jag kan göra nu är att tänka på drakar, vargar och olidligt spännande maktspel. Jag vill verkligen sova, mest för att jag hoppas på att drömma äventyrsdrömmar med svärd och hästar, men det går liksom inte när intromusiken ekar så högt i mina öron att jag måste nynna liksom för att få ut det ur min kropp. NIiiiiinoooo nononino ninooono nooooonooonononinoninonininooooo.. ÅH SÅ SPÄNNANDE! Kan nästa avsnitt komma nu med en gång eller!?!?!?!??!!?!?!?!?!?!?!!?

Det känns som att jag måste följa med syrran på medeltidsveckan i år, eller något annat slags lajv-jippo för att få leka Game of Thrones. Vill du också följa med? Pax för att vara lilla dvärgen, eller någon av Stark-barnen så jag får ha en asacool varg!

Skoja! Pax för att vara bruden med drakarna!

Kommentarer
Postat av: Gustav

JAG SA JU DET!

2012-04-05 @ 13:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0