Hemma var ligger det någonstans?

Så här några timmar senare är det ganska lätt att damma undan de tjockaste lagren av nostalgi och stockholmslängtan, när jag släpar väskan upp för den bekanta trappan och pustar ut bakom dörren till min alldeles egna lägenhet. Väl tillbaka här i mitt lilla bo känns det ganska skönt och även fast Stockholm bjuder på vackra karlar, pastellhus och världens godaste bryggkaffe, så är London helt okej och framför allt; jävligt rockigt.

Nu sover vi och peppar inför en dag på School of Rock.

Såhär såg det ut igår innan jag kutade iväg på Skeppsholmsäventyr med pappa och storstadsflanerande med Matilda. Två olika sorters blått som jag bestämde mig för var helt okej. Trendy Asians har inte patent på matchy-matchy looken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0