I jakten på rockstjärnedrömmen

Imorgon är en av de viktigaste dagarna någonsin. Imorgon har jag nämligen min audition till Bachelor programmet i Songwriting på skolan. Jag har jobbat häcken av mig för att få klar min ansökan och nu jobbar jag på att få klart alla notblad med ackord och text till de tre låtarna jag måste spela upp. Förhoppningsvis går det svinbra, att lärarna säger "JA PLUGGA HOS OSS!" och förutsatt att jag inte drabbas av svinkalla fötter eller börjar tvärhata musik helt plötsligt så innebär det här att jag stannar i London i två år till (WHUUUT?).
Jag med mina jävla commitment issues spattar loss lagom mycket vid den tanken, men det här är också det rockigaste och roligaste jag gjort i mitt liv. Att få göra det här som en kandidatexamen vore liksom lite extra gött. C-uppsats i rock? Ja tack!

Håll tummarna för mig nu då!!!!!


Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Åhåhå lycka till!!

2012-04-18 @ 05:43:14
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0