Mitt moraliska förfall #2

Okej, jag har nu blivit medlem på dejtingsidan "Happy Pancake", mest för att det var gratis och det var lätt att skapa en profil. Min tanke är att jag ska vara helt och hållet mig själv och skriva saker på min presentation som jag står för och som reflekterar vem jag är som person. På så sätt hoppas jag att göra hela experimentet lite mindre elakt, eftersom det enda jag ljuger om är att jag är i Stockholm och på något sätt utger mig för att vara tillgänglig för en dejt inom en snar framtid. Jag ämnar inte att svara på några kontaktförsök och alla mail kommer givetvis vara anonyma på bloggen.

Anyway, jag skrev en lagom käck, lagom skön presentationstext, laddade upp lite lagom snygga bilder där jag ser lite extra smal och fräsch ut (som det sig bör när man presenterar sig själv på internet). Jag har satt ett kryss i personlighetsrutor som "kreativ", "äventyrlig" och "livsnjutare" och man kan se att mina intressen bland annat involverar "foto", "djur", "sällskapsspel", "internet", "båtliv/vattensport" och klassikern "party".

På sidan där man väljer partnerpreferenser har jag sagt att det är viktigt att killen är lång, vänsterlutad, har gått ut gymnasiet och inte är gift. Saker jag tycker är mindre viktigt är vilken hårfärg han har, vad han jobbar med och om han föredrar natur-/friluftsliv framför party.
Helt enkelt saker som jag tycker är viktigt i en potentiell partner. Nu är det bara att vänta och se vilka creeps jag kan tråla in på min profil och se om jag kan skörda några skumma mail.

Experimentet börjar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0