Morgonstund har guld i mun

Det borde vara olagligt att gå upp klockan åtta på lördagar. Det är okristligt! Hör ni det? OKRISTLIGT!
Men som allt lidande har sitt slut och ibland sina belöningar. I det här fallet är det att jag ska bege mig till Shoreditch för att fota Nadine från min klass. Hon behöver lite nya bilder till sin artistsida på facebook och jag är ju inte direkt den som bangar på att dra fram kameran när nöden kallar.

Men fortfarande...klockan åtta. Gruff. Jag låter tonerna från sköna kompisen Lieven lugna mig mitt i morgondeppen.

Lieven och jag lärde känna varandra efter att vi spelade på Songwriter's Circle samma kväll. Han är typ det gulligaste jag vet, sådär pangsöt och snäll som bara någon med ett alvlikt namn kan vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0