Bara för att hunkar alltid är hunkar

Här är kortlistan på alla killar jag är kär i just nu (någon måste väl få veta).
1. Alexander Skarsgård. Alltså inga ord. 
2. Killen som alltid kommer upp i min tumblr-feed. Vem är han? Kan någon hjälpa mig med det här?!?
3. Matt Corby- killen vars fantastiska musik och hunkighet Hanna introducerade mig för i våras. Han är F-I-N-E!
4. John Krasinsky. Ungefär varannan tv-serie jag älskar har en kille som jag blir störtkär i. Amerikanska the Office var självklart inget undantag. Det tog ungefär ett halvt avsnitt för mig att falla pladask för den här amerikansk-polska megahunkiga smygtönten. Jag är helt övertygad om att han är min framtida kille. Om du också vill bli kär i John Krasinsky borde du se "Away We Go". Det är en av mina favoritfilmer (OBS! Inte enbart pga honom). 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia - Foto&Musik

SV: Haha, nämen va kul! Älskar nostalgitrippar :)

Tack själv!

2012-08-28 @ 13:44:33
URL: http://pladdermf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0