Introduktion av en ny nyckelkaraktär

Idag är en spännande dag! Idag kommer nämligen vår nya rumskompis till London!!! Rykande färsk import från Amerika!!!!!! Ja, jag får ju inte träffa henne förrän nästa vecka när jag åker dit, men hon kommer idag! Idag flyttar hon in och ska försöka fylla tomrummet efter Henrik. Jag är megapeppad och supersur över att jag inte är där och välkomnar henne. Jag skypeade med Felicia igår och hon har städat i lägenheten, fyllt kylen, pimpat med blommor och köpt ett set handdukar som matchar våra.
 
Jag hoppas hon inte fattat att jag bloggar för jag vill visa hur gullig hon är, men det känns lite knäppt att blogga om henne innan jag ens träffat henne på riktigt, men WTF, jag måste få visa henne för min internetfamilj.
 
VISST ÄR HON HIMLA GULLIG?!?!?!?! Hon heter Olivia, är från Kalifornien, har septumpiercing och älskar Harry Potter. Bloody marvellous! Det här blev en riktig utropsteckenfest, men vafan, det blir så när det är spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0