Jag är inte efterbliven, jag bara älskar Batman.

Hej och hå! Stockholm är vackert och bjuder på massa skoj. Igår fick jag äntligen se Batman. Den sista timmen var jag så uppspelt att jag hoppade upp och ner i stolen, slog mig själv i ansiktet, sa "ERHMAGERHD" och bet sönder naglarna. Tjejen bredvid mig trodde jag var efterbliven. Det gör de flesta. Jag är inte efterbliven, jag bara ÄLSKAR Batman.
 
Nu ska jag till Coolektivet och äta sushi/krams/öla. Sen tänkte jag gå ut på stan och kramas med valfri kompis eller hunk.
 
HEJ!
 
Två standardposer med en standardkjol och en alldeles speciell glansig skjorta.
Alltså det här med rosa läppstift är något jag är helgalen i. Fast att skriva att jag har på mig ett läppstift som heter "Flirty Fuchsia" känns för larvigt för att vara sant. Shit. Bloggbrud etc.
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Snygging må jag säga :)

Svar: Tack pudding!
MittHogwartsliv

2012-08-11 @ 12:28:04
URL: http://1337eller.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0