Paisley, lack och Ally McBeal

Okej, det blev varken kjol eller kuddfodral, men TITTA VA FINA GREJER JAG HITTADE!
 
Mitt första världsabästa köp blev en midjekort, kviltad sammetskavaj med paisleymönster (LYCKAN).
 
Den blev min nya bästis för ynka 165 spänn (OBS! Färgerna är mycket murrigare IRL).
 
Fynd nummer två från Myrorna blev jätterocken (OBS! Också mycket mörkare IRL). Den går ner till vristerna och jag känner mig precis som Ally McBeal när jag har på mig den.
 
Den är perfekt för den stundande hösten. Jag kommer ha på mig den i ett blåsigt Hyde Park och den kommer kastas runt i vinden medans jag plockar brandgula löv ur min framtida killes lockiga hår. Typ.
 
Efter Hjorthagen for vi till H&M för att köpa strumpbyxor, och väl där kunde jag inte låta bli det här Slytherin-gröna nagellacket. Passar perfekt till precis vad som helst. 
 
 
Sista impulsköpet blev ett litet hem till mitt pass. Det passade (höhö) så himla bra till nagellacket att jag inte kunde låta bli. Dessutom betyder det kanske att mitt nuvarande pass slipper dö samma död som mitt gamla (drunknade i saft). Köp berättigat pga praktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0