Tjejsprit, tackyness och partypeppen

Giiiiiirls (+ dudes, hens och alla gulliga djur).
 
Jag är ensam hemma igen och peppar inför en utekväll med Malin, Neil och Danielle. Som alltid involverar det Paul Simon, smink, spexiga drinkar och utmaningen att förvandla de lurviga bestarna jag kallar mina ben till två glänsande stolpar, lika lena som delfiner (eller nåt). Allt detta iklädd någon slags slinkig och lite läskig silkesmorgonrock och fluffiga tofflor. Det är lite av en ritual jag utför när jag ska ut på helkvällar även fast jag hellre skulle ligga hemma med min katt, en påse chips och Sagan om Ringen eller en dålig komedi med typ Sandra Bullock.
 
Nu har jag festat till det med en blåbärsdaiquiri. För att göra en (två) sån behöver du:
 
1,5 dl frysta blåbär
1,5 dl apelsinjuice
Juice från en halv lime
Ljus rom (variera mängd beroende på hur full du vill bli)
 
Mixa grejerna, häll i spriten, rör runt. Drick. Bli full.
 
Helt väldigt jättegott. Men vänta!!! Har vi inte sett den här bilden förut?
 
Jupp jag trodde väl det. Egentligen vill jag inget annat än att vara glassig hemmafru med slampigt smink och ha en knähund som heter Precious.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0