April - Juni

 
 
April kom och jag köpte ett harmonium för ett korvöre (eller würsteuro som det heter på tyska) på ebay som jag tog med mig till Southampton där jag hade spelning med Bobby.
 
Trädet utanför våra fönster var knallrosa...
 
...och vi fyllde krukorna med lanvendel. 
 
Jag var en landshark.

Fotade Nadine på Vintage Emporium och Brick Lane.
 
I april åkte  jag hem till Sverige en snabbis för att gå på morfars begravning. Det var väldigt sorgligt men som tur är har jag världens bästa kompisar som hjälpte till att muntra upp mig.
 
Morfar fick hamna på min vägg i London för att vara lite närmare.
 
I Sverige passade jag på att köpa min favoritjacka i mocka med fransar och paisley på Weekdays second hand-avdelning.
 
Maj kom. Jag och Felicia promenerade i ett vårvackert Regents Park.
 
Islington var sjukt blommigt och vackert.
 
Jag var på cykelutflykt med Nathan och Harry i Hyde Park.
 
Det var för varmt för strumpbyxor och jag pluggade mest i parker.
 
Jag spelade på Proud i Camden typ varannan helg.
 
Hängde med Tova.
 
Klädde mig monokromt nästan hela tiden.
 
I juni firade drottningen jubileum och hela staden var täckt av union jack.
 
Mamma var i London i 26 timmar och levde lyxliv.
 
Egan fick träffa Bruce Springsteen.
 
Jag och Hanna skrev schlagerlåt och lekte med kameran.
 
...och jag dansade en hel del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0