Ta en paus

Crikey! Ännu en vecka har flugit förbi och efter nästa är den här terminen slut. Helt plötsligt fick jag tusen saker mer att göra och allt måste vara färdigt NU NU NU. På mitt nattduksbord ligger en lista på 21 punkter. De allra viktigaste är följande;
 
1. Skriv uppsats
2. Skriv om terminens bästa låtar så de blir bättre och planera presentation
3. Producera/skriv hiphop-låt
4. Sök stipendier
5. Leta jobb
 
Väldigt viktiga grejer helt enkelt. Jag skulle/borde kanske börjat när jag kom hem från skolan, men istället har jag ätit mat, skrattat åt saker på tumblr, skypeat med gamla kompisar och sett Niceville. Det kanske låter dumt och oansvarigt, men ibland måste man få ta en paus från allt, bädda ner sig i sängen och gråta sönder ansiktet till en supersorglig film tills snoret och mascaran bildat världens äckligaste lilla pöl på kudden. Det måste man. Annars blir man knäpp.
 
Fakta.
 
 
Alltså Niceville hur bra var inte den!?!?! Folk får säga att den är klyschig bäst de vill, jag ger den tre av tre kvastar och tycker att allt folk som tycker annat kan "go fly a kite" som man säger i England.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0