AHD-deppen #6

För er som inte är vän med mig på facebook kanske det är en nyhet att jag sen tre dagar tillbaka är "in a relationship with Colin Firth". Det var mitt allra smartaste botemedel mot alla hjärtans dag-deppen, att låta min drömkille bli min på riktigt. För om det finns på facebook så måste det vara på riktigt?

Nej, jag tycker inte jag behöver träffa en psykolog om det här, och nej, jag tycker inte jag har gått för långt. Om jag vill vara ihop med Colin Firth så tycker jag att världen kan få unna mig det en liten stund. I alla fall några dagar före och efter AHD.
Colin är världens bästa pojkvän och imorgon ska vi se på alla avsnitt av Stolthet och Fördom och båda Bridget Jones-filmerna.

Det är love...actually.

Hela det här började med att Felicia frågade mig vad jag önskade mig i födelsedagspresent varpå jag svarade "could you get me a boyfriend?". Felicia vet att Colin Firth är the Mr Darcy of my heart och gav mig det här kortet tillsammans med kaninisar. Porslinkaninisar är ju nästan lika bra som en pojkvän, särskilt när man ändå kan vara låtsas-ihop med Colin Firth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0