Bästa presenten

GÖÖÖÖÖÖÖÖRLS!

Idag är en underbar dag! För idag får jag äntligen kramas med mina tjejer från Tjockholm! Blixten, Camp Trash, Herb och Mats kommer hit ikväll och ska stanna ända tills på måndag!!!!!!

UTROPSTECKEN!

Det är sjukt lyxigt och jag ska kramas så mycket att jag får träningsvärk. Oj va kul vi ska ha det!

Fick det här fina vykortet från Matilda alldeles precis. Det här var sommaren 2008 när vi skulle på jul i juli-fest hos Pat på slottet. Matilda var Jesus, Helena och jag var mest fjantiga i glitter, Blixten var nog en gran...eller nåt.. och Helena Herb var den finaste julklappen i världen.

ÅH VA JAG LÄNGTAR! Bästa födelsedagspresenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0