Imorgon kan vara början på en ny framtid

Hela världen håller andan, eller i alla fall jag. Imorgon är dagen som kan mycket väl avgöra min framtid.
Imorgon har vi vårat fruktade "mentorship showcase", vilket innebär att åtta dudes som jobbar inom musikbranschen (inom management, A/R, publishing etc.) är inbjudna till att se alla från mitt program framföra en varsin låt. Syftet är att de ska välja några elever att vara mentor åt under vår sista termin på skolan. Vi får ungefär fyra minuter på oss att göra världens bästa intryck. Blir man vald av rätt person kan det vara avgörande för ens framtida karriär. Misslyckas man med sitt uppträdande är imorgon en helt vanlig onsdag.

Mitt rum stormar just nu, och mitt huvud är fullt av regn. England är vackert i det här nästan-vår-vädret men det är svårt att gå ut när mina ben inte fungerar. Jag är så nervös att jag skakar redan nu, men jag vet att imorgon är bara en vanlig onsdag. Imorgon är bara en vanlig onsdag. Imorgon är bara en vanlig onsdag.

Kommentarer
Postat av: Graffas

HEJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2012-02-28 @ 18:41:31
Postat av: Frida

Lycka till!!!!! :)

2012-02-28 @ 22:19:36
URL: http://1337eller.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0