Jag är så jävla professionell

Nu ska jag snart till skolan för ett A/R-möte. Det innebär att jag spelar två eller tre låtar för några personer som jobbat väldigt länge inom musikbranschen som sedan ger mig råd om vad jag måste göra för att bli bättre och sedan skapar vi en plan för hur jag kan bli bäst. Det fungerar helt enkelt lite som karriärsrådgivning och förhoppningsvis kommer vi komma på en plan som hjälper mig att stanna i London och jobba med musik när året i skolan är slut.

Efter mötet har jag en co-write med Joe. Han kommer från Wales, skriver smörig pop och är typ det gulligaste som finns. Han är lite som ett litet husdjur, eller en hobbit.

Hör på mig! A/R-möte, co-write... jag låter så jävla professionell!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0