Ankvideor är det nya funny cats

Jag vet att jag borde försöka skriva klart min låt, men ångesten blev för överväldigande för att jag skulle orka fortsätta. Det enda rimliga att göra i en sådan situation är att ta en välförtjänt youtubepaus där jag nu spenderat den senaste halvtimmen på att se olika tokiga videor med tokiga ankor.
Det är nästan lika kul som funny cats och känns kanske lite nytt och fräscht. Visst att man aldrig kan tröttna på en klassisk kattvideo (herregud katter är ju så knäppa) men ankorna är nog ett bra tillskott för att upprätthålla en slags sund tallricksmodell när jag gottar mig i den stora buffén vi kallar för internet.

Än så länge är favoriterna ;


Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Aaaawwww!<3

2012-01-23 @ 05:18:21
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0