Det stora svarta hålet vi kallar nyårsafton

Jag kom på att jag aldrig visade bilderna från nyårsafton. Mest för att jag vid fördrinken redan var för speedad för att komma ihåg att använda kameran. De få bilderna som fastnade som inte föreställer överfull person med huvudet i bålskålen, fulla fötter och tomma tallrikar var dessa:

Jag i partyhatt och nyårslockar.

Elina och Gutti var typiskt pariga och hade matchat varandra med flugor.

Tommy, Affe och Dea.

Therese, också känd som det finaste jag vet.


Pat och DSS underhöll med hemsnickrad fyllesång och mästerligt dragspelande.


Josefin var läcker som en bakelse med rosa fjäderhuvudbonad.


Daniel såg ut som en hertig från 1897 och hans yviga mustasch var det sista som fanns kvar av den nyårsaftonen i kameran. Jag undrar vad som hände resten av kvällen med tanke på att vi började festen klockan fyra på eftermiddagen och dansade till strax efter sju på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0