VFPB (varning för psykbryt)

Jag ska snart pysa iväg till The North London Tavern för att uppträda på kvällens Songwriter's Circle. Jonathan Whiskerd är värd och kommer presentera mig och fyra andra låtskrivare. Tanken är att man spelar en låt som man berättar lite om (typ varför man skrev den, hur skrivprocessen gick till och hur vi känner för låten nu) och efteråt får publiken ställa frågor, sedan skickar vidare turen till nästa låtskrivare.

Det ska bli jättekul, men jag är dundertrött och det känns som att jag är på väg att bli sjuk. Jag har inte råd att bli sjuk med tanke på att när jag kommer hem ikväll måste jag skriva klart min och Francos låt och låten som jag måste spela upp i Structure Style & Content imorgon.
Egentligen är det kanske inte så mycket att göra, men mitt huvud har helt fallit ihop och jag kan inte hålla fasts vid en enda god idé. Allt jag vill göra nu är att sova, sova, äta lite glass och sedan sova lite till.

Får man göra så?


Kommentarer
Postat av: Frida

You can do it!! :)

2012-01-25 @ 21:36:52
URL: http://1337eller.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0